گروه شیطون بلاها؟؟؟

قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

چند تا دوسم داري ؟

 هميشه وقتي يکي ازم مي پرسيد چند تا دوسم داري

 يه عدد بزرگ ميگفتم...

 ولي وقتي تو ازم پرسيدي چند تا دوسم داري؟

 گفتم : يکي !!!

ميدوني چرا ؟

چون قوي ترين و بزرگترين عدديه که ميشناسم ...

دقت کردي که قشنگترين و عزيز ترين چيزاي دنيا هميشه يکين؟

ماه يکيه ... خورشيد يکيه ... زمين يکيه ...

 خدا يکيه ... مادر يکيه ... پدر يکيه ...

تو هم يکي هستي ... وسعت عشق من به تو هم يکيه ...

 پس اينو بدون از الان و تا هميشه : يکي دوست دارم

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

نگاه تودل مرا به سرزمین مهر برد
واین تن فسرده رابه دست بی کسی سپرد
توآمدی وخنجرت مرااسیر درد کرد
اسیراین زمان تارواین زمین سرد کرد
توآمدی بهارشد دل پرازخزان من
وورد گشت نام تو براین لب وزبان من
سحر نمیشود شبنم بدون یادونام تو
چه صاف وساده این دلم زپرتو کلام تو
تمام زندگی من به خاطروجود توست
وجود من بدان عزیز به بودن و وجود توست
تویی همان غریبه ای که آشنای من شدی
انیس ومونس دل ،کسی برای من شدی
توباغی ازستاره ای
تو اول و تو آخری
تو ماه مطلق شبی واز همه تو بهتری
باچیدن هفت شاخه گل رز از باغچه ی قلبم وبا تقدیم آنها به تو سلطان قلبم ، هفت اردیبهشت سالروز شکوفا شدنت را تبریک میگویم وتورا که بهترینی، و توراکه دوست داشتنی ترینی

 
نگاه تودل مرا به سرزمین مهر برد
واین تن فسرده رابه دست بی کسی سپرد
توآمدی وخنجرت مرااسیر درد کرد
اسیراین زمان تارواین زمین سرد کرد
توآمدی بهارشد دل پرازخزان من
وورد گشت نام تو براین لب وزبان من
سحر نمیشود شبنم بدون یادونام تو
چه صاف وساده این دلم زپرتو کلام تو
تمام زندگی من به خاطروجود توست
وجود من بدان عزیز به بودن و وجود توست
تویی همان غریبه ای که آشنای من شدی
انیس ومونس دل ،کسی برای من شدی
توباغی ازستاره ای
تو اول و تو آخری
تو ماه مطلق شبی واز همه تو بهتری
باچیدن هفت شاخه گل رز از باغچه ی قلبم وبا تقدیم آنها به تو سلطان قلبم ، هفت اردیبهشت سالروز شکوفا شدنت را تبریک میگویم وتورا که بهترینی، و توراکه دوست داشتنی ترینی
نگاه تودل مرا به سرزمین مهر برد
واین تن فسرده رابه دست بی کسی سپرد
توآمدی وخنجرت مرااسیر درد کرد
اسیراین زمان تارواین زمین سرد کرد
توآمدی بهارشد دل پرازخزان من
وورد گشت نام تو براین لب وزبان من
سحر نمیشود شبنم بدون یادونام تو
چه صاف وساده این دلم زپرتو کلام تو
تمام زندگی من به خاطروجود توست
وجود من بدان عزیز به بودن و وجود توست
تویی همان غریبه ای که آشنای من شدی
انیس ومونس دل ،کسی برای من شدی
توباغی ازستاره ای
تو اول و تو آخری
تو ماه مطلق شبی واز همه تو بهتری
باچیدن هفت شاخه گل رز از باغچه ی قلبم وبا تقدیم آنها به تو سلطان قلبم ، هفت اردیبهشت سالروز شکوفا شدنت را تبریک میگویم وتورا که بهترینی، و توراکه دوست داشتنی ترینی
نگاه تودل مرا به سرزمین مهر برد
واین تن فسرده رابه دست بی کسی سپرد
توآمدی وخنجرت مرااسیر درد کرد
اسیراین زمان تارواین زمین سرد کرد
توآمدی بهارشد دل پرازخزان من
وورد گشت نام تو براین لب وزبان من
سحر نمیشود شبنم بدون یادونام تو
چه صاف وساده این دلم زپرتو کلام تو
تمام زندگی من به خاطروجود توست
وجود من بدان عزیز به بودن و وجود توست
تویی همان غریبه ای که آشنای من شدی
انیس ومونس دل ،کسی برای من شدی
توباغی ازستاره ای
تو اول و تو آخری
تو ماه مطلق شبی واز همه تو بهتری
باچیدن هفت شاخه گل رز از باغچه ی قلبم وبا تقدیم آنها به تو سلطان قلبم ، هفت اردیبهشت سالروز شکوفا شدنت را تبریک میگویم وتورا که بهترینی، و توراکه دوست داشتنی ترینی
نگاه تودل مرا به سرزمین مهر برد
واین تن فسرده رابه دست بی کسی سپرد
توآمدی وخنجرت مرااسیر درد کرد
اسیراین زمان تارواین زمین سرد کرد
توآمدی بهارشد دل پرازخزان من
وورد گشت نام تو براین لب وزبان من
سحر نمیشود شبنم بدون یادونام تو
چه صاف وساده این دلم زپرتو کلام تو
تمام زندگی من به خاطروجود توست
وجود من بدان عزیز به بودن و وجود توست
تویی همان غریبه ای که آشنای من شدی
انیس ومونس دل ،کسی برای من شدی
توباغی ازستاره ای
تو اول و تو آخری
تو ماه مطلق شبی واز همه تو بهتری
باچیدن هفت شاخه گل رز از باغچه ی قلبم وبا تقدیم آنها به تو سلطان قلبم ، هفت اردیبهشت سالروز شکوفا شدنت را تبریک میگویم وتورا که بهترینی، و توراکه دوست داشتنی ترینی
نگاه تودل مرا به سرزمین مهر برد
واین تن فسرده رابه دست بی کسی سپرد
توآمدی وخنجرت مرااسیر درد کرد
اسیراین زمان تارواین زمین سرد کرد
توآمدی بهارشد دل پرازخزان من
وورد گشت نام تو براین لب وزبان من
سحر نمیشود شبنم بدون یادونام تو
چه صاف وساده این دلم زپرتو کلام تو
تمام زندگی من به خاطروجود توست
وجود من بدان عزیز به بودن و وجود توست
تویی همان غریبه ای که آشنای من شدی
انیس ومونس دل ،کسی برای من شدی
توباغی ازستاره ای
تو اول و تو آخری
تو ماه مطلق شبی واز همه تو بهتری
باچیدن هفت شاخه گل رز از باغچه ی قلبم وبا تقدیم آنها به تو سلطان قلبم ، هفت اردیبهشت سالروز شکوفا شدنت را تبریک میگویم وتورا که بهترینی، و توراکه دوست داشتنی ترینی
نگاه تودل مرا به سرزمین مهر برد
واین تن فسرده رابه دست بی کسی سپرد
توآمدی وخنجرت مرااسیر درد کرد
اسیراین زمان تارواین زمین سرد کرد
توآمدی بهارشد دل پرازخزان من
وورد گشت نام تو براین لب وزبان من
سحر نمیشود شبنم بدون یادونام تو
چه صاف وساده این دلم زپرتو کلام تو
تمام زندگی من به خاطروجود توست
وجود من بدان عزیز به بودن و وجود توست
تویی همان غریبه ای که آشنای من شدی
انیس ومونس دل ،کسی برای من شدی
توباغی ازستاره ای
تو اول و تو آخری
تو ماه مطلق شبی واز همه تو بهتری
باچیدن هفت شاخه گل رز از باغچه ی قلبم وبا تقدیم آنها به تو سلطان قلبم ، هفت اردیبهشت سالروز شکوفا شدنت را تبریک میگویم وتورا که بهترینی، و توراکه دوست داشتنی ترینی




 



[ 11 / 3برچسب:, ] [ 19:34 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 2076
بازدید کل : 414666
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::